لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
جیجی مقدس نه، یووه مقدس است

جیجی مقدس نه، یووه مقدس است

جیجی بوفون که امشب بی شک با چند سیو بی نظیر خود این نتیجه استثنایی را رقم زد در مقابل میکروفون مدیاست پرمیوم گفت:

 

جیجی مقدس؟ نه من برای تیمی بزرگ بازی می کنم و با حمایتی که توسط هم تیمی هایم از من می شود، باید در هر بازی ثابت کنم که هنوز شایسته حضور در ترکیب اصلی هستم.
در آن لحظه سیو مهم و سختی بود، بحث یک هزارم ثانیه است. اگر هنوز هم هدفم این است که دروازه بان عالی ای به شمار بیایم باید اینکار ها را انجام دهم.
نگاه مثبتی به بازی برگشت داریم. نتیجه 3 بر صفر عادی نیست. این بدین معنی ست که ما اینجا هستیم و هیچ ترسی از بارسلونا نداشتیم. ما با کیفتمان بازی کردیم.
هرچند بازی مقابل پاریس سنت ژرمن نشان می دهد که هنوز باید بسیار احتیاط کنیم. از امشب راضی بودیم اما می دانیم که هنوز به مرحله بعد نرفته ایم.

 

تفاوت با سال 2015؟

 

نسبت به 2015 باور بیشتری داریم. با آرامش بیشتری توپ می زنیم و در جو های خاص آرام هستیم، چراکه در گذشته در مقابل بعضی تیم ها کمی عصبی بودیم.
بارسلونا در نگاه من همچنان قوی ترین تیم حال حاضر باقی می ماند. بنابراین اگر آنها بخواهند می توانند هر جامی را کسب کنند. خوشبختانه در یک تیم ورزشی عناصر و وضعیت های مختلفی می توانند شرایط یک بازی یا رقابت را عوض کنند.

 

دیبالا؟

 

دیبالا رشد بالقوه ای در دو سال گذشته داشته است. مدتی است که وقتی با مدیران و دوستان فوتبالی صحبت می کنم، به من می گویند که او در حد پنج بازیکن برتر جهان خوب است و نمی توان او را از برای سه انتخاب اول هم نادیده گرفت.
با وجود این، او باید هردفعه و بطور پیوسته این را اثبات کند تا نشان دهد که ارزش انتظاراتمان را دارد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سینا گران
سینا گران«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: